31 stycznia 2014

Głosowanie...

No i w erze sms-ów (których nie lubie bardzo) chciałam przemycić informację, że można już głosować na ten blog w konkursie Blog Roku 2013. Konkurencja przeogromna i prześwietna, ale może jakąś przychylność Waszą jednak zyskałam.
Głosować można wysyłając właśnie ten niechlubny sms na nr 7122. W treści wpisujemy tylko A00206 (to indywidualny kod mojego bloga). Koszt - 1,23 zł brutto.
Z jednego numeru telefonu można zagłosować tylko raz, zatem mam nadzieję, nie ani Was ani siebie nie narażę na zbyt wielkie koszty. Ale warto pamiętać, że cały dochód z sms-ów zasili konto Fundacji Gajusz, która prowadzi hospicjum dla dzieci.
Dziękuję. Również za to, że nie wyślecie sms-a, bo jeśli czytacie ten wpis, to znaczy, że i tak tutaj zaglądacie. A to dla mnie najważniejsze i najfajniejsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj również tutaj:

Naturalny ogród dla wszystkich

Ogrody naturalne to miejsca przyjazne nam ludziom. A jeśli są rzeczywiście przyjazne nam, to i innym stworzeniom. Niestety trudno za przyja...