16 lutego 2014

Na wesoło - mini ogródki w mieście

Dzisiaj jakoś nastrój mi oklapł. Wzięłam się za porządki w szpargałach. I znalazłam adres strony internetowej. Wystarczyło kilka obrazków i pod razu humor mi się poprawił. O miniaturowych ogródkach słyszałam już, sporo zdjęć widziałam, nawet z dziećmi podczas jednego z warsztatów próbowaliśmy wyczarować ogródek w pudełku po butach. Ale na tej stronie są przykłady działań w przestrzeni publicznej. Zaskakujące, czasem dziwne, ale za każdym razem wywołujące uśmiech. I o to chyba chodzi.
Prague-Pothole-Garden-wide
Nie zawsze "warto kopać się z koniem" - jak mówi powiedzenie, tylko robić swoje. A jeśli wywoła to chociaż jeden przyjazny uśmiech, jeden miły gest, jedna pozytywna myśl, to już jest sukces.
 W małym jest siła:)

1 komentarz:

  1. Jeżeli komuś faktycznie takie miejsca odpowiadają to nie ma w tym nic złego. Ja również jestem przekonany, że posiadanie ciekawych akcesoriów właśnie w ogrodzie jest dość ważne. Od siebie chcę wam polecić bardzo dobry sklep https://ogrodolandia.pl/akcesoria-i-wyposazenie-ogrodowe gdzie takie rzeczy możecie zamówić.

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj również tutaj:

Naturalny ogród dla wszystkich

Ogrody naturalne to miejsca przyjazne nam ludziom. A jeśli są rzeczywiście przyjazne nam, to i innym stworzeniom. Niestety trudno za przyja...